بازاریابی محتوا در بازاریابی اینترنتی

توسعه و رشد هر کسب و کاری در اینترنت ارتباط مستقیمی با بازاریابی محتوا دارد.امروزه موتورهای جستجو گر به محتوای باکیفت و اختصایی اهمیت زیادی می دهند. شما به واسطه محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید بازدیدکنندگان فراوانی از طریق موتورهای جست و جو وارد وب سایت شما می شوند. در صورتی که این بازدیدکنندگان محتوای شما را بپسندند آن را در وب سایت و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود منشر می نمایند و باعث می شود که افراد زیادی با شما و خدماتتان توسط بازاریابی اینترنتی آشنا شوند.

بازاریابی محتوا در بازاریابی اینترنتی

هر صفحه ای از یک وب سایت به نوعی محتوا نیاز دارد. البته محتوای تمام صفحات یکسان نیستند و افراد و موتورهای جستجو در پی یافتن محتوای مناسب برای رفع نیازهایشان می باشند.شما می توانید با تکنیک سئو محتوای مورد نظر مخاطب را در صفحات اول معرفی کنید.محتویات مناسب در واقع همان صفحات معمولی یک وب سایت را شامل می شوند.در بازاریابی محتوا مهم ترین ویژگی یک مطلب، مفید بودن و همچنین سادگی و قابل فهم بودن آن است.محتوای خوب و مفید نه تنها باعث خواهشد که کاربران وب سایت مجددا به آن مراجعه کنند، بلکه باعث می شود موتورهای جستجو اهمیت و امتیاز ویژه ای به وب سایتتان بدهند و تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش یابد، از طرف دیگرافرادی که مطالب شمار مطالعه می کنند، آن ها را در شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها به اشتراک می گذارند و همین موضوع باعث رشد شما خواهد شد.

دراقع بدون داشتن استراتژی بازاریابی محتوا ،هر گونه تبلیغات و تلاش برای رشد بیشتر یک کسب وکار اینترنتی با شکست مواجه می شود.بسیاری از مدیران وب سایت ها به بهانه کمبود زمان و هزینه بر بودن ، به جای تولید محتوا به کپی برداری از مطالب سایر وب سایت ها و منابع اینترنتی می پردازند، قافل از اینکه انجام چنین کاری باعث جریمه شدن وب سایت آن ها در گوگل می شود و به مرور ورودی وب سایت خود را از دست خواهند داد.

 

 

۱ Comment

پرهام

۹ مرداد ۱۳۹۹at ۱۱:۲۵ ق٫ظ

مطالب عالی بود

Reply

دیدگاهتان را بنویسید